søndag 18. mars 2012

Mørke tider

Den siste uken har det vært mørke tider hos oss.
For å få råd til de dyrene vi ønsker oss

KAMEL
LEMUR





SLOTH


har vi måttet bruke kaffefilter uten utstikker og dopapir fra first price. 

(FAEN I HELVETE DA, HVA ER POENGET MED DOPAPIR TIL NOEN KRONER MINDRE NÅR DET ER 1 METER PAPIR PÅ HVER RULL OG NÅR PAPIRER ER SÅ TYNT AT DET SMULDRER OPP BARE DU TENKER PÅ VÆSKE?!?!?!?!?!?! AU, "MYKT OG BEHAGELIG" ER DET DA HELLER IKKE!)

Kaffefilter med utstikker <3



Jaja, en uke til med first price papir kan vi kanskje klare, når det muligens gjør at vi også får råd til en lama. 





Dette er to lamaer. Vi må nok nøye oss med en. I første omgang iallefall. 

2 kommentarer:

  1. Herregud, dere har jo blogget, også har jeg ikke fått det med meg før nå?

    Jeg ønsker meg også lama. Og jeg bruker altid FirstPrice/billig-dopapir, så jeg burde i prinsippet ha råd til to.

    SvarSlett
  2. Ååå plis få dere SLOTH, som jeg aldri har sett eller hørt om. Men jeg veit allerede at jeg liker dem bedre enn katt og de ligner på en blanding av teskje-kjerringa og noe veldig søtt med godt humør, litt som dere.

    SvarSlett