onsdag 23. februar 2011

Grunner til hvorfor det burde bli sommer nå:

  1. Jeg har lyst på utepils.
  2. Det er sugent å ha på seg ytterjakke OG to skjerf OG vintersko OG bukse OG votter.
  3. Jeg fryser selv om jeg har på meg alt ovenfor og mer til.
  4. Vinter får meg til å drikke kakao som får meg til å bli feit. Ikkebra. 
  5. Jeg har nesten sklidd på isen opptil mange ganger. Det vil si har nesten dødd opptil mange ganger. 
  6. Jeg skal filme utendørs i tre timer i morgen. Stakkars meg. 
  7. Det er mye tyngre å stå opp om morgenen når det er antarktis utenfor dyna di og mørkt som en rosin utenfor vinduet ditt. 
  8. Jeg savner skinnjakken min. 
  9. Jeg savner sykkelen min. 
  10. Jeg sto OPPI ARMKROKEN til en stinkende mann på bussen i morges, fordi det var for kaldt til at jeg kunne gidde å gå til skolen. 37-bussen ti på ni er som en sardinboks stappet fulla av, duvet, sardiner. Bare at sardinene er mennesker og boksen er bussen. 
  11. Jeg husker nesten ikke hvordan gress ser ut. 
  12. Jeg er så blek og fregne-løs at jeg begynner å ligne på en Tim Burton-karakter. 
  13. Jeg har lyst på grillmat.

Måtte bare få det ut liksom. 

7 kommentarer:

  1. Jeg elsker lister!
    Og jeg har tryna (og nesten dødd). Ble ihvertfall et imponerende blåmerke på kneet.

    SvarSlett
  2. Nå ser jeg for meg at armhulen til mannen på bussen luktet av sardiner, også undres jeg over hvorfor han oppbevarer sardinene sine der.

    En overfylt (37-)buss er alltid et helvete. Jotakk, det veit jeg alt om.

    Jeg vil også ha sommer, varme, lys, energi og farge på kroppen! Og ikke minst å kunne bevege seg utenfor uten å måtte frykte for livet.

    SvarSlett
  3. Dessuten er jeg enig i: AV MED BUKSENE!

    SvarSlett
  4. Sier som Jan-T: Gutter, drop your pants.

    SvarSlett
  5. Pff, du må'kke ha bukse på selv om det er vinter.

    Jeg liker også lister. Og jeg sklei på ordentlig da jeg gikk fra dere den fredagen jeg var der for litt sida.

    SvarSlett
  6. Nå er det to måneder siden noen har skrevet noe her. Håper det fortsatt er liv i Schweigaardsgata.

    SvarSlett
  7. Mye tyder på at der ikke er liv her :P

    SvarSlett